Bekijk hieronder bij welke foutmelding in Karify, met wie je contact op kunt nemen. 

1. Cliënten Helpdesk van GGz Breburg 

De Cliënten Helpdesk van GGz Breburg kan je verder helpen met onderstaande veel voorkomende foutmeldingen. 

 

De uitnodiging is ongeldig

De uitnodiging voor Karify die je gebruikt is geannuleerd door de verzender, of is al eerder gebruikt om een Karify account mee aan te maken. Neem contact op om een nieuwe uitnodiging te laten versturen. 

 

De bevestigingslink is ongeldig of verlopen

Mogelijk is de link niet volledig of onjuist meegekomen als je deze hebt geprobeerd te plakken in de adresbalk van je browser. Keer terug naar het ontvangen e-mailbericht en klik op Bevestig je e-mailadres. Indien de melding blijft optreden, neem contact op met de Cliënten Helpdesk.

E-mailadres is al in gebruik

Het e-mailadres waarmee je een Karify account probeert aan te maken is al eerder gebruikt om een Karify account mee te maken. Je kunt slechts één Karify account aanmaken op een e-mailadres. Kies voor Inloggen om de uitnodiging te accepteren met je bestaande Karify inloggegevens, of maak een nieuw account met een ander e-mailadres.

Het account dat je nu gebruikt is niet van het juiste type om dit te doen

Het account dat je gebruikt is van een ander gebruikerstype dan waarvoor de uitnodiging bedoeld is. Voorbeeld: Jouw account is van het type ‘cliënt’, maar de uitnodiging die je probeert te accepteren is bedoeld voor een medewerker. Neem contact op met de Cliënten Helpdesk op om dit op te lossen.

Het account waarmee je bent ingelogd heeft al een lidmaatschap voor deze Healthspace

Het account dat je gebruikt heeft al een lidmaatschap voor deze Healthspace. Een Healthspace is de praktijk, behandelkamer of wachtruimte van jouw zorgaanbieder, maar dan online. Je kunt slechts één keer lid worden van een Healthspace. Kies voor Inloggen om gebruik te maken van de Healthspace met je bestaande Karify inloggegevens. Neem als dit probleem zich blijft voordoen contact op met de Cliënten Helpdesk.

 

Ongeldige inloggegevens

Het e-mailadres of het wachtwoord waarmee je probeert in te loggen bevat een fout. Weet je het wachtwoord niet meer? Klik dan op wachtwoord vergeten om een nieuw wachtwoord in te stellen. Heb je nog geen Karify account? Neem dan contact op met de Cliënten Helpdesk om een uitnodiging aan te vragen.

 

Ongeldige verificatiecode

Deze melding verschijnt als je een verificatiecode invult die onjuist of verlopen is. Een verificatiecode is slechts 30 minuten geldig, en verloopt zodra je een nieuwe verificatiecode opvraagt. Controleer of je de meest recente verificatiecode gebruikt of vraag een nieuwe verificatiecode aan door opnieuw in te loggen. 

 

2. Karify

Sommige foutmeldingen liggen bij de leverancier Karify om op te lossen. Krijg je een van onderstaande foutmeldingen, neem dan contact op met Karify via tel. 030-7370323.

 

Account is disabled

Het Karify account waarmee je probeert in te loggen is gedeactiveerd en dus niet meer actief. Dit kan Karify voor je oplossen.

 

CSRF token is ongeldig

Deze melding verschijnt als jouw browser bepaalde gegevens niet goed kan verwerken. Ververs de webpagina, of sluit je internetbrowser en open de pagina opnieuw. Blijft de melding herhaaldelijk in beeld? Neem dan contact op met Karify. 

 

Er is iets fout gegaan...

Heb je een verbinding met het internet en krijg je deze melding te zien? Ververs dan de internetpagina (via F5). Krijg je deze melding ook te zien op een ander apparaat met internettoegang? Neem contact op met Karify. 

 

500 server error

Er gaat iets mis met het verwerken van jouw actie op de server. Probeer de actie nogmaals. Krijg je de foutmelding opnieuw? Neem dan contact op met Karify. 

 

404 melding

Een 404 melding verschijnt als je een pagina probeert te bezoeken die niet meer bestaat. Het is bijvoorbeeld mogelijk dat je een link aanklikt in een verouderde mail, of dat het adres in de adresbalk onjuist is. Probeer op een andere manier de pagina te benaderen. Lukt dit niet? Neem dan contact op met Karify.